פעילות גופנית בבית

אנחנו סגורים בבית כבר ארבעה שבועות. אמנם מתחילים לדבר על אסטרטגיית יציאה, אבל נראה שאנשים בסיכון, ביניהם המבוגרים, יצאו אחרונים. בזמן הזה של הבידוד, חשוב לשמור על הבריאות, ואחת הדרכים לעשות זאת היא פעילות גופנית.

למה חשוב לעסוק בפעילות גופנית🚶‍♂️🚶‍♀️, במיוחד בתקופה בה אנו ישובים בבתים – קודם כל, פעילות גופנית מחזקת את הגוף, ועוזרת לו להיות עמיד יותר. שנית, פעילות גופנית חשובה לשמירה על המוח ויכולותיו🧠. ובנוסף, כל פעילות שאנחנו עושים, מעסיקה אותנו, מסיחה את דעתינו מ"המצב" ומעלה את מצב הרוח😃.

יש הרבה פעילויות שאינן פעילויות ספורטיביות בהגדרתן ותתפלאו, הן לגמרי "מזיזות את הגוף" 🤓
מה למשל
🚶‍♀️📞לדבר בטלפון תוך הליכה בבית, 👩‍🍳לעמוד ולבשל, או לקפל את הכביסה בעמידה. מדי פעם כדאי לצאת מהבית ולרדת קומה או שתיים ולעלות אותן בחזרה.

אם אתם יושבים רוב היום כדאי לנסות חלק מהתרגילים שבסרטונים האלה של הג'וינט – אשל ועזר מציון :
https://www.youtube.com/watch?v=LnNXl9m-ZY0
https://www.youtube.com/watch?v=wx9E3-R8QA8

ואם אתם רוצים להנות משיעור צ'י קונג, הכנסו לסרטון המצורף של לפן מדיסין – רפואה סינית ויפנית https://youtu.be/G1H5LBBI34A

כל פעילות, אפילו הקלה ביותר, היא יותר מסתם לשבת ולראות עוד מהדורת חדשות מטרידה. אז כדאי לך לקום עכשיו ולזוז!


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.